Časté dotazy (FAQ)

Časté dotazy (FAQ)

  •  

 

  • Jak mohu rezervovat?

  • Můžete rezervovat e-mailem nebo na webových stránkách.

    Konečná cena bude potvrzena naším pracovníkem. Slevy na dítě, dětské ceny platí pouze pro dítě na přistýlce, tj. pokud cestují dva dospělí dítě. Pokud je forma ubytování apartmán, pak platí cena za osobu jen při plném obsazení apartmánu. Pokud není výslovně uvedeno jinak.

  •  

    Pokud provedete na našem webu žádost o rezervaci, my ověříme aktuální volnou kapacitu, přesný termín odjezdu a příjezdu, aktuální cenu a výši všech povinných a nepovinných příplatků. Jakmile budeme mít vše ověřeno a potvrzeno, ihned se s Vámi spojíme, potvrdíme Vám rezervaci, a poté Vám zašleme potvrzení a pokyny k tomu jak vše vyřídit. Změna ceny, termínu a povinných poplatků vyhrazena.

  •  

  • Musíte zaplatit storno poplatek?

  • Ne, v roce 2020 naši hostí nebudou muset platit storno poplatek.

 

 

  • Jaké jsou u nás možnosti platby?

Můžete platit po příjezdu u nás v kanceláři hotovostí (forintech, korunách, eurech).
Anebo můžete platit převodem. (eurovi účet- Slovenska Spořitelna).

 

  • Jak se mohu přihlásit na zájezd?


Nejrychlejší a nejjednodušší způsob přihlášení se na zájezd je vyplnit rezervační dotazník formular na webové stránky. Na přihlášce uveďte svou e-mailovou adresu, kopie přihlášky vám bude automaticky odeslána.

Přihlášku vám do 48 hodin potvrdíme e-mailem. V potvrzení přijetí vaší přihlášky bude uvedeno, do kdy a v jaké výši je třeba uhradit za zájezd a způsob platby. V příloze tohoto e-mailu dostanete bližší informace.

 

 

  • Zajistí mi Vaše cestovní kancelář lázeňsky pobyt hrazený zdravotní pojišťovnou?


Ne, naše cestovní kancelář zajišťuje jen pobyty tzv. samoplátecké, tzn. bez finanční spoluúčasti zdravotní pojišťovny.

 

 

  • Může mi přispět zaměstnavatel na úhradu pobytu?


Ano, prosíme do poznámky v objednávce uvést všechny potřebné fakturační údaje, komu máme zaslat fakturu. 

 

 

  • Dá se u Vaší společnosti platit šeky či poukázkami 3. osob (Sodex-Pass apod.)?


Ne, takové šeky naše cestovní kancelář nepřijímá.

 

 

  • Mohou pobyt absolvovat těhotné ženy?


Ve většině případů platí, že lázeňské pobyty nejsou určené těhotným ženám.

 

 

  • Můžeme vzít na pobyt svého domácího mazlíčka?


Je to rozdílné, přesné údaje najdete v našich popisech jednotlivých objektů. V mnoha případech kde je to možné uvádíme poplatky s tím spojené (pokud ne, sdělíme rádi na vyžádání).

 

 

  • Jaké speciální nabídky nabízíte pro děti?


Snažíme se, co nejvíce vyjít vstříc rodinám s dětmi, a proto u většiny pobytových zájezdů nabízíme speciální dětské ceny. Jejich výše a podmínky se liší hotel od hotelu, obecně však platí, že dětské ceny platí vždy při ubytování s minimálně 2 dospělými osobami na pokoji.

 

 

  • Cestuji sám. Co s tím souvisí, když ubytování je zajištěno ve dvoulůžkových pokojích?


Pokud si přejete bydlet v jednolůžkovém pokoji, je nutné si takový pokoj připlatit. U většiny našich zájezdů vám jednolůžkový pokoj zajistíme za příplatek. Kvůli výši příplatků za jednolůžkový pokoj na jednotlivé zájezdy, kontaktujte, prosím.

 

 

  • Jak a v jaké měně můžete platit?


Můžete platit v hotovosti (korunách, eurech, forintech) anebo převodem (eurech).

 

 

  •  Jaké jsou možnosti v případě zrušení zájezdu? Mohu si v případě, že se zájezd zruší, přesunout svou zálohu na jiný zájezd? A co slevy, které jsem měl na původním zájezdu?


V případě zrušení zájezdu ze strany Thermal Travel máte na výběr z několika možností. Zrušení zájezdu Vám sdělíme písemně (e-mailem nebo klasickou poštou), přičemž Vám nabídneme jiný termín daného zájezdu (pokud je to možné), případně jiný zájezd s podobným programem nebo v podobném termínu jako Vámi vybraný původní zájezd. V případě, že si vyberete jiný zájezd, slevy, které jste na ten původní uplatnili, Vám přesuneme na nový zájezd. Výše slevy se vypočítá z ceny nového zájezdu.

 

 

  • Chci jet na dovolenou individuálně. Dokážete mi ji „ušít“ na míru?


Za 15 let působení na trhu jsme nasbírali mnoho zkušeností při pořádání dovolené pro skupiny od 1 do 180 klientů. V případě, že máte zájem o individuální cestu, cestu pro pracovníky či vedení vaší firmy, kamarády či rodinu, bude nám ctí pomoci vám při rezervaci letenek, hotelů, místních či českých průvodců. V případě individuální žádosti nás, prosím, kontaktujte na info@harkany.cz

 

  • Musí platit pobytová taxa (turistickou daň) v Harkány?


Pobytová taxa (po celém Maďarsku) jsou povinní platit osoby nad 18 let.

(500 HUF/osob/noc anebo ~44 Kč /osoba/noc anebo ~1,6 EUR/osoba/noc)





Blog menü


Zajišťujeme veškeré služby související s lázeňským pobytem v Harkánech. Veškeré informace poskytujeme přehledně, takže si v klidu můžete porovnat ceny zájezdů.

Šetříme Váš čas i Vaše peníze!
Dobrým rozhodnutím můžete za dovolenou ušetřit tisíce!


Sledujte nás!
Prosím zvažte dopad na životní prostředí před tiskem tohoto emailu. Please consider the environment before printing this email.

Děkujeme!

S pozdravem, Thermal Travel