Časté dotazy (FAQ)

Časté dotazy (FAQ)

  • Jak se mohu přihlásit na zájezd?


Nejrychlejší a nejjednodušší způsob přihlášení se na zájezd je vyplnit rezervační dotazník formular na webové stránky. Na přihlášce uveďte svou e-mailovou adresu, kopie přihlášky vám bude automaticky odeslána.

Přihlášku vám do 48 hodin potvrdíme e-mailem. V potvrzení přijetí vaší přihlášky bude uvedeno, do kdy a v jaké výši je třeba uhradit za zájezd a způsob platby. V příloze tohoto e-mailu dostanete bližší informace.

 

 

  • Zajistí mi Vaše cestovní kancelář lázeňsky pobyt hrazený zdravotní pojišťovnou?


Ne, naše cestovní kancelář zajišťuje jen pobyty tzv. samoplátecké, tzn. bez finanční spoluúčasti zdravotní pojišťovny.

 

 

  • Může mi přispět zaměstnavatel na úhradu pobytu?


Ano, prosíme do poznámky v objednávce uvést všechny potřebné fakturační údaje, komu máme zaslat fakturu. 

 

 

  • Dá se u Vaší společnosti platit šeky či poukázkami 3. osob (Sodex-Pass apod.)?


Ne, takové šeky naše cestovní kancelář nepřijímá.

 

 

  • Mohou pobyt absolvovat těhotné ženy?


Ve většině případů platí, že lázeňské pobyty nejsou určené těhotným ženám.

 

 

  • Můžeme vzít na pobyt svého domácího mazlíčka?


Je to rozdílné, přesné údaje najdete v našich popisech jednotlivých objektů. V mnoha případech kde je to možné uvádíme poplatky s tím spojené (pokud ne, sdělíme rádi na vyžádání).

 

 

  • Jaké speciální nabídky nabízíte pro děti?


Snažíme se, co nejvíce vyjít vstříc rodinám s dětmi, a proto u většiny pobytových zájezdů nabízíme speciální dětské ceny. Jejich výše a podmínky se liší hotel od hotelu, obecně však platí, že dětské ceny platí vždy při ubytování s minimálně 2 dospělými osobami na pokoji.

 

 

  • Cestuji sám. Co s tím souvisí, když ubytování je zajištěno ve dvoulůžkových pokojích?


Pokud si přejete bydlet v jednolůžkovém pokoji, je nutné si takový pokoj připlatit. U většiny našich zájezdů vám jednolůžkový pokoj zajistíme za příplatek. Kvůli výši příplatků za jednolůžkový pokoj na jednotlivé zájezdy, kontaktujte, prosím.

 

 

  • Jak a v jaké měně můžete platit?


Můžete platit v hotovosti (korunách, eurech, forintech) anebo převodem (eurech).

 

 

  •  Jaké jsou možnosti v případě zrušení zájezdu? Mohu si v případě, že se zájezd zruší, přesunout svou zálohu na jiný zájezd? A co slevy, které jsem měl na původním zájezdu?


V případě zrušení zájezdu ze strany Thermal Travel máte na výběr z několika možností. Zrušení zájezdu Vám sdělíme písemně (e-mailem nebo klasickou poštou), přičemž Vám nabídneme jiný termín daného zájezdu (pokud je to možné), případně jiný zájezd s podobným programem nebo v podobném termínu jako Vámi vybraný původní zájezd. V případě, že si vyberete jiný zájezd, slevy, které jste na ten původní uplatnili, Vám přesuneme na nový zájezd. Výše slevy se vypočítá z ceny nového zájezdu.

 

 

  • Chci jet na dovolenou individuálně. Dokážete mi ji „ušít“ na míru?


Za 15 let působení na trhu jsme nasbírali mnoho zkušeností při pořádání dovolené pro skupiny od 1 do 180 klientů. V případě, že máte zájem o individuální cestu, cestu pro pracovníky či vedení vaší firmy, kamarády či rodinu, bude nám ctí pomoci vám při rezervaci letenek, hotelů, místních či českých průvodců. V případě individuální žádosti nás, prosím, kontaktujte na info@harkany.cz

 





Blog menü


Zajišťujeme veškeré služby související s lázeňským pobytem v Harkánech. Veškeré informace poskytujeme přehledně, takže si v klidu můžete porovnat ceny zájezdů.

Šetříme Váš čas i Vaše peníze!
Dobrým rozhodnutím můžete za dovolenou ušetřit tisíce!


Sledujte nás!
Prosím zvažte dopad na životní prostředí před tiskem tohoto emailu. Please consider the environment before printing this email.

Děkujeme!

S pozdravem, Thermal Travel